כל בית עסק נמצא במרוץ אחר לקוחות, הכנסות ורווחיות ולשם כך משקיע משאבים רבים בפרסום.
אילו רק הייתם יכולים לדעת מהו אפיק הפרסום המניב עבורכם את ההכנסות הגבוהות ביותר...
אנו מעמידים לרשותכם מערכת ניהול ידידותית לצורך מדידת כלל השיחות הנכנסות לעסק.
מערכת זו מאפשרת לבעל העסק לקבל חיווי, בקרה ומעקב אחר כלל הפונים, לבצע ניתוחים שיווקיים ולקבל עדכונים אונליין. כל זאת ועוד, יאפשרו לבעל העסק להרחיב את קהל הלקוחות, לעקוב אחר אפקטיביות הפרסום ולהגדיל את ההכנסות של העסק.
מדידת שיחות - איך בדיוק זה עובד?
מערכת המאפשרת בקרה, מעקב ובדיקה אמפירית של אפקטיביות הפרסום ומלמדת מהיכן מגיעות כלל השיחות ומיהם הלקוחות הפוטנציאליים
למי השירות מתאים?
בעלי אתרים בינהם אינדקסים ופורטלים המכילים מפרסמים רבים והמעוניינים למדוד את כלל השיחות הנכנסות למפרסמים השונים באתר שלהם
בעלי עסקים המעוניינים למדוד את השיחות הנכנסות מכלל אפיקי הפרסום השונים ולאמוד את האפקטיביות של אפיקי הפרסום
חברות שיווק קידום ופרסום המעוניינים להוכיח את הצלחת הקמפיין ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים
יצרני לידים המעוניינות לאמוד את כמות הלידים אותם מקבלים בעלי העסקים השונים בזכות הפעילות שלהם.
שלבי התהליך:
מפרסמים מספרים וירטואליים במדיות השונות.
כל מספר וירטואלי מנתב ליעד אחר או למספר יעדים.
כל שיחה שנכנסת במספרים הוירטואלים (בין שנענתה ובין שלא נענתה) נרשמת במערכת הניהול.
מערכת הניהול מאפשרת בין היתר: דוחות וסטטיסטיקות על פי מגוון רחב של חתכים, הקלטת שיחות, טעינת קבצי סאונד למתקשר או למקבל השיחה מערכת התראות למייל על פעילויות שונות בקווים, עדכון און ליין בSMS ואו במייל אודות כל שיחה שנענתה לא נענתה, התממשקויות למערכת חיצונית (מערכת לידים או CRM)
דוחות בזמן אמת:
1. פירוט שיחות
דיווח אודות כלל השיחות הנכנסות. בין היתר הדוחות מכילים פירוט של שיחות שנענו, שיחות שלא נענו. פרטי המתקשר, זמני שיחות, אורכי שיחות. אפשרות לשליחת הודעות למתקשר היישר ממסך זה.
2. דוחות יוניק דוחות
המאפשרים פילוח של מתקשרים חוזרים, דיווח אותנטי אודות כמות השיחות הנכנסות לכל עסק לכל יעד לכל מספר בסינון המתקשרים החוזרים. דוחות אלו מאפשרים לקבל אומדן מדוייק ואמין אודות הצלחת הקמפיין או הפרסום ומאפשר בקרה איכותית.
3. דוחות יומיים וחודשיים
דוחות בפירוט יומי,חודשי,שנתי כולל בחירת טווח שעות. הדוחות כוללים גרפים המציגים התפלגויות וכוללים דיווחים חשובים של השיחות שהתקבלו.
עדכונים בזמן אמת
1. עדכון ב-SMS
עדכון ב-SMS בסיום שיחה
עדכון ב-SMS בסיום שיחה
אפשרות לשלוח SMS למתקשר או לבית עסק בסיום כל שיחה שנענתה ואו שלא נענתה. כולל אפשרות לטקסט דינמי.
2.עדכון במייל
עדכון במייל בסיום שיחה
עדכון במייל בסיום שיחה
אפשרות לשלוח מייל לבית העסק בסיום כל שיחה שנענתה ואו לא נענתה. כולל אפשרות לטקסט דינמי
3. אינטגרציה והתממשקויות
אינטגרציה והתממשקויות
אפשרות לבצע אינטגרציות למערכות חיצוניות ומערכות CRM לצורך עדכון בזמן אמת על כל שיחה שנענתה ואו לא נענתה כולל מידע חשוב אודות השיחה ועבודה מול מערכת ה-WS ב-API
מערך התראות למייל
דוחות תקופתיים
הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות הפעילות בקווים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות
דוחות אי פעילות
הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות אי פעילות בקווים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות וזאת לצורך מעקב אחר הקווים שלא התקבלו בהם שיחות ותיקון בהתאם.
דוחות מגוונים
הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות אורכי שיחה, מתקשרים חוזרים ומספרים פנויים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות.
תכונות נוספות:
הקלטות שיחה
אפשרות להקליט את כלל השיחה הנכנסות כולל אפשרות הורדת השיחות למחשב האישי ושמירת כלל נתוני השיחה.
רשימה שחורה
הזנת מספרים בודדים או רשימת מספרים שאינכם מעוניינים שיחייגו לכלל המספרים שלכם.
Call2me
אפשרות לשיחה חוזרת המקשרת בין בית העסק למבקש הפנייה.